Otsikko
Löysin Olarista Espoosta Kuunsäteeltä maasta lapsen lompakon, jossa on kirjastokortti . Lompakossa on…

Kysytty

Löysin Olarista Espoosta Kuunsäteeltä maasta lapsen lompakon, jossa on kirjastokortti Olisi kiva palauttaa lompakko omistajalleen, mutta etunimellä ei pääse pitkälle. Voitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tavoitin kyseisen lapsen isän puhelimitse. Hän kysyy voitteko toimittaa lompakon joko Kirjasto Omenaan tai Tapiolan kirjastoon?

Pyydän vastaamaan tähän viestiin ja toimitan vastauksenne sitten isälle.

Paljon kiitoksia asiakkaan puolesta!