Löysin netistä tiedon, että kirjastonne kokoelmista löytyy Alice Tegnérin lauluvihot IV ja V "Laula äiti kanssamme " sekä VI "Sjung med oss mamma". - Olisiko…

Kysytty

Löysin netistä tiedon, että kirjastonne kokoelmista löytyy Alice Tegnérin lauluvihot IV ja V "Laula äiti kanssamme " sekä VI "Sjung med oss mamma". - Olisiko mahdollista kaukolainata nämä? Vai pitääkö kaukolaina toimittaa oman paikkakunnan kirjaston kautta? Tarvitsen vihot tutkimuskäyttöön. Olen töissä arkistonhoitajana Sagalundin museossa Kemiönsaaressa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainaus toimii toistaiseksi vain kirjastojen kautta. Voitte tehdä kaukolainapyynnön lähimmästä teille sopivasta kirjastosta, johon nuottivihot toimitetaan.