Lauantai iltapäivällä kuulin mies henkilön laulavan kauniin laulun olisiko ollut tango tai valssi nimeä en tiedä jotain sanoja vain muistan, annoin nuoruuteni,…

Kysytty

Lauantai iltapäivällä kuulin mies henkilön laulavan kauniin laulun olisiko ollut tango tai valssi nimeä en tiedä jotain sanoja vain muistan, annoin nuoruuteni, annoin rakkauden.... Jne laulu tärkeä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko laulu olla valssi nimeltä Elämän aalloilla? Sen kertosäkeessä lauletaan "Annoin sydämen / annoin nuoruuden" ... sekä "Annoin suudelman / tunsin, rakastan".

Laulun levytti Reijo Taipale v. 1995 albumilleen Natalie. Sen sävelsi ja sanoitti Reijo Lumisalmi.