Lapsuudessani minulla oli satukirja nimeltään Satu meni saunaan (Otava 1966). Sen on kuvittanut Erkki Tanttu. Kirja on hävinnyt ajansaatossa ja kysynkin…

Kysytty

Hei. lapsuudessani minulla oli satukirja nimeltään Satu meni saunaan (Otava 1966). Sen on kuvittanut Erkki Tanttu. Kirja on hävinnyt ajansaatossa ja kysynkin löytyisikö tätä kirjaa enää mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastossa kyseistä kirjaa ei ole. Sen sijaan sitä löytyy useista muista kirjastoista, esim. Oulu, Kuopio, Tampere ja Lahti, ja kaukopalvelun kautta se voidaan tilata sinulle kaukolainaksi. Kaukolainan hinta on 4 euroa.