Lapseni sai lasten muskari- videokasetin tuttavilta. Muskarissa esiintyy Susanna Haavisto ja Juha Muje (Pööpöti) ja video on tehty ilmeisesti 1990-luvulla…

Kysytty

Lapseni sai lasten muskari- videokasetin tuttavilta. Muskarissa esiintyy Susanna Haavisto ja Juha Muje (Pööpöti) ja video on tehty ilmeisesti 1990-luvulla. Onko näitä muskarivideoita tehty enemmän kuin tuo yksi ja mistä niitä voisi lainata? 4-vuotias tyttäreni on katsonut videon kymmeniä kertoja ja aina nauttii yhtä paljon. Videolla annetaan ymmärtää, että tämä olisi vain yksi osa -muskarisarjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1990-luvun alkupuolella on julkaistu kolme Muskari-nimistä videota, joissa Susanna Haavisto ja Juha Muje esiintyvät. Videot on ohjannut Tapani Hovinen. Kirjastoista niitä löytyy kaksi, kolmaskin on varmaan aiemmin ollut joissakin kirjastoissa, mutta on loppuun kulumisen takia jouduttu poistamaan. Muskari 1 on Lappeenrannan ja Muskari 2 Kajaanin kaupunginkirjastojen kokoelmissa. Videot voi saada kaukolainaksi omaan kirjastoon. Täältä löytyy tietoa Iisalmen kaupunginkirjaston kaukopalvelusta:
http://www.iisalmi.fi/?deptid=17927