Lähetättekö tai saako kirjastoista hakea yksittäisiä lehtiä, jotka ovat poistumassa (säilytysaika loppunut) Esim. itseäni kiinnostaisi Ratkes-lehden numero 1…

Kysytty

Lähetättekö tai saako kirjastoista hakea yksittäisiä lehtiä, jotka ovat poistumassa (säilytysaika loppunut) Esim. itseäni kiinnostaisi Ratkes-lehden numero 1/2013. Vuosikertojen säilytysaika on kuluva vuosi + 2 vuotta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ratkes -lehteä tulee pääkaupunkiseudulla vain Pasilan kirjastoon.

Lehtien poistovarauksista tulee tiedustella kirjastokohtaisesti.

Pasilan kirjaston lehtialueen puhelinnumero on (09) 3108 5426 . Kirjasto on auki arkisin ma – to 9.00 – 20.00, perjantaina 9.00 – 18.00 ja lauantaina 10.00 – 16.00.