La vache et le président on 2000-luvun alkupuolella ilmestynyt ranskalainen (lasten?)elokuva. Onko mahdollista saada ko. elokuvan soundtrackia mistään lainaan?…

Kysytty

La vache et le président on 2000-luvun alkupuolella ilmestynyt ranskalainen (lasten?)elokuva. Onko mahdollista saada ko. elokuvan soundtrackia mistään lainaan? Musiikin on säveltänyt Vladimir Cosma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kirjastoista ei valitettavasti näytä kyseistä levyä löytyvän. Verkosta sen kyllä voi ostaa mp3-muodossa, halutessaan myös vain tiettyjä kappaleita levyltä, mm. ClassicsOnline-sivustolta: http://www.classicsonline.com/catalogue/product.aspx?pid=1465594 .