Kysymys lähinnä KAVIlle: Elokuva, jossa arkisto uhataan lopettaa tarkastajan käynnin yhteydessä. Kuva-arkisto. Henkilökunta löytää tarkastajasta niin…

Kysytty

Kysymys lähinnä KAVIlle:

Elokuva, jossa arkisto uhataan lopettaa tarkastajan käynnin yhteydessä. Kuva-arkisto.
Henkilökunta löytää tarkastajasta niin koskettavan tarinan, että arkisto pelastuu.
Maa, ohjaaja, kieli jne ei valitetttavasti tiedossa

Vastaus

Vastattu

Tuntomerkkien perusteella kyseessä voisi olla vuonna 1999 valmistunut Stephen Poliakoffin käsikirjoittama ja ohjaama brittiläinen 3-osainen minisarja "Shooting the Past". Se on julkaistu myös Suomessa ainakin DVD:nä.

Tarkempia lisätietoja mm. juonesta esimerkiksi Wikipediassa.

2 ääntä

Kommentit

Hopsan, tulipas nopea vastaus KAVIsta, vaikka lähtötiedoilla ei voi kehua. Kiitos!