Kysymykseni liittyy pesäpalloon. Kuinka pitkiä ovat välimatkat kotipesästä ja 1-pesään, 1-pesästä 2-pesään, 2-pesästä 3-pesään ja kolmoselta kotipesään?

Kysytty

Hei! Kysymykseni liittyy pesäpalloon.
Kuinka pitkiä ovat välimatkat kotipesästä ja 1-pesään,
1-pesästä 2-pesään,
2-pesästä 3-pesään
ja kolmoselta kotipesään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pesäpallon pelisäännöt sekä pelikenttien mitat löytyvät esimerkiksi Pesäpalloliiton sivuilta (Pelisäännöt - Pesäpalloliitto (pesis.fi)). Kenttäkuvat-tiedostosta voi tutkia pesien välisiä etäisyyksiä, jotka näyttävät vaihtelevan sen mukaan, onko kyseessä esimerkiksi naisten, miesten vai yhdistetty naisten ja miesten kenttä.

Kannattaa myös tutustua näihin kirjoihin:

- Annukka Koskela - Pesis : opas jännittävän pelin seuraajalle ja harrastajalle (2017)

- Pesäpallon pelisäännöt (2006)

26 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Miksi vastaaja ei voinut laittaa pesien välien mittoja??