Otsikko
Kysyisin onko Vaski-kirjastokortti samalla kultturikortti vai pitääkö siinä tehdä joku toimenpide että se on molempia?

Kysytty

Kysyisin onko Vaski-kirjastokortti samalla kultturikortti vai pitääkö siinä tehdä joku toimenpide että se on molempia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun hankit Vaski-kirjastokortin, lomakkeessa oli kohta, jonka ruksaamalla sai Kulttuurikortti-ominaisuuden omaan kirjastokorttiin. Jos et silloin huomannut sitä, saat sen myöhemminkin asioimalla kirjastossasi ja kertomalla, että haluat tämän ominaisuuden. Tarvitset lisäksi sähköpostiosoitteen. Voit luoda netissä oman kulttuuriprofiilin valitsemalla sinua kiinnostavat taidelajit ja palvelut. Profiilin tekoon pääset jokaisen Kulttuurikortti-tiedotteen alussa olevan Omat tiedot -linkin kautta.
Tietoa kulttuurikortista http://www.turku.fi/kulttuurikortti

4 ääntä

Kommentit

näenkö jostain onko minulla se ominaisuus, kun en satu muistamaan miten olen tämän kortin hommannut. Sähköpostia ainakin saan.