Otsikko
Kysyisin mistä kirjastosta löytyisi kaikki maailman kortipelit+pasianssi kirja? Olen kuullut että se on aika paksu nide.

Kysytty

Kysyisin mistä kirjastosta löytyisi kaikki maailman kortipelit+pasianssi kirja? Olen kuullut että se on aika paksu nide.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdatkohan tarkoittaa "Mitä-missä-milloin"-sarjassa ilmestynyttä "Korttipelikirjaa" (4.p. vuodelta 1994), jonka Ilmo Kurki-Suonio on toimittanut suomeksi? Teoksessa on 246 sivua. Pasiansseista on 1992 ilmestynyt Ursula von Lynckerin "Suuri pasianssikirja", joka sisältää 111 peliä aloittelijoille ja kokeneemmille pelaajille. Tämä teos on 215-sivuinen. Molempia kirjoja on saatavilla Pääkaupunkiseudun kirjastoista. Saatavuuden voit tarkistaa osoitteesta http://www.libplussa.fi.