Kysyisin, että pystyykö teillä Myllypuron mediakirjaston studiolla tekemään niin että miksaisi 2 musiikki biisiä yhdistettäisiin niin että kun toinen loppu…

Kysytty

Hei
Kysyisin, että pystyykö teillä Myllypuron mediakirjaston studiolla tekemään niin että miksaisi 2 musiikki biisiä yhdistettäisiin niin että kun toinen loppu niin toinen jatkuisi suoraan ilman mitään tavanomaista taukoa musiikkien välissä. niin kuin niin sanotut putkimusiikit yleensä on. ja pystyykö myös musiikkeja Cd:stä cd:seen miksaamaan jos haluais nopeutta musaa tai hidastaa musaa.
kiitoksia!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleet pystyy liittämään niin ettei taukoa jää. Se miten hyvin kappaleet miksataan toisiinsa kiinni niin että vaihto on sulava, vaatii hyvää korvaa.

Dj mikseriä Myllypuron mediakirjastosta ei löydy. Editointitilassa on käytössä Nuendo, Reason sekä Ableton ohjelmat. Niillä varmasti pystyy editoimaan kappaleita yhteen ja tallentamaan cd-levylle.
Myllypuron mediakirjastossa on 10.9 alkaen media-assistentti maanantaisin paikalla jolle varata ajan kirjastoon soittamalla tai käymällä paikan päällä. Editointitila on tarkoitettu yli 15-vuotiaille.

Myllypuron mediakirjasto http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Myllypuron_mediakirjas…