Otsikko
Kysyisin että kun olen varannut aineistoa punkalaitumen kirjastosta toijalaan nyt sunnuntaina niin miten kauan kestää että varaukseni saapuu?

Kysytty

kysyisin että kun olen varannut aineistoa punkalaitumen kirjastosta toijalaan nyt sunnuntaina niin miten kauan kestää että varaukseni saapuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kaukolainaksi pyydetty kirja on paikalla lähettäjäkirjastossa, se tulee yleensä parissa päivässä kaukolainan pyytäneeseen kirjastoon. Sinun kannattaa kysyä tätä suoraan Akaan kirjastosta p. 03 56913600, kirjasto@akaa.fi.