Kuulin muistaakseni heinäkuussa 2021 päivän Yleisradion kanavalla mietelauseessa runon aiheeltaan Dubai. Nyt haluaisin tietää tekijän. Sattuisiko kukaan…

Kysytty

Hei! Kuulin muistaakseni heinäkuussa 2021 päivän Yleisradion kanavalla mietelauseessa runon aiheeltaan Dubai. Nyt haluaisin tietää tekijän. Sattuisiko kukaan tietämään?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä lienee Silvia Hosseini. Esseekokoelmassaan "Pölyn ylistys" hän visioi häikäisevää kulutusjuhlaa elävän Dubain tulevaisuutta. Kuultiin päivän mietelauseena 26.5.2021.