Kuulin, että kirjastossa voi vhs videot muuttaa dvd muotoon. Onko tällainen mahdollista? Sellon kirjastossa? Miten toimin?

Kysytty

Hei. Kuulin, että kirjastossa voi vhs videot muuttaa dvd muotoon. Onko tällainen mahdollista? Sellon kirjastossa? Miten toimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se on mahdollista. Sellon kirjastossa on kaksi muuntolaitetta, joita voi varata 2. kerroksen palvelutiskiltä tai soittamalla p. 09 816 57611.

Tässä lisäohjeita: http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17362;17370;132958