Kun olin pieni, isäni lauloi minulle laulua jonka nyt haluaisin löytää. Kuka esittää ja onko sitä löydettävissä äänitteenä? Kappale on luultavasti 50- tai 60…

Kysytty

Kun olin pieni, isäni lauloi minulle laulua jonka nyt haluaisin löytää. Kuka esittää ja onko sitä löydettävissä äänitteenä? Kappale on luultavasti 50- tai 60-luvulta ja sanat alkoivat seuraavasti:
Taivaalla täysikuu, pilvistä kuvastuu.
Säteen hopeaisen haave valon entää,
kuvastuvat lehdet puun....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään Kaipaus (Nostalgias Tucumana)ja se löytyy Turun musiikkikirjastosta CD-levyltä: Rahkonen, Esko: 20 suosikkia: syvä kuin meri.

3 ääntä

Kommentit

Hukkasin nuotit ,mistä ne löytäisin?

Kappaleen nuotit löytyvät Violan (Kansallisdiskografian) mukaan julkaisusta
Taksi-Virtanen : Nostalgias Tucumana = Kaipaus ; Tokioon, Tokioon!
Nuotti
X-Sävel [1964]
Ulkoasu
1 sävelmäkokoelma ([4] sivua)
Kieli
suomi
Julkaistu Helsinki : X-Sävel [1964]
Sisältö/kappaleet 3 tietuetta
Julkaisijan tunnus
X-Sävel XS73
Huomautus kielistä
Sanat: suomi

Julkaisu löytyy Kansalliskirjastosta ja sitä lainataan vain lukusalikäyttöön.