Kun Nelosella esitetyssä Voitto kotiin -visailuohjelmassa kilpailijat yrittivät löytää yleisimmät vastaukset kysymyksiin, joita oli esitetty sadalle ihmiselle,…

Kysytty

Kun Nelosella esitetyssä Voitto kotiin -visailuohjelmassa kilpailijat yrittivät löytää yleisimmät vastaukset kysymyksiin, joita oli esitetty sadalle ihmiselle, niin miten kysymykset oli kysytty näiltä sadalta ihmiseltä? Olivatko he siis olleet satunnaisia vastaantulijoita kaduilla vai miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voitto kotiin oli 1999-2002 Nelosella esitetty visailuohjelma, joka perustuu yhdysvaltalaiseen Family Feud-ohjelmaformaattiin. Säännöissä ei mainita miten sadan eri ihmisen vastaukset kysymyksiin on kerätty. Asiaa voisi tiedustella Fremantlemedia Finlandilta,  joka on ohjelman tuotantoyhtiö.