Otsikko
Kun kirjastosta lainataan nykyisin "yhtä sun toista" -kiitos siitä, niin kysyisin , onko lainavalikoimassanne desibelimittareita tai sattuisko joku tietämään,…

Kysytty

Hei!
Kun kirjastosta lainataan nykyisin "yhtä sun toista" -kiitos siitä, niin kysyisin , onko lainavalikoimassanne desibelimittareita tai sattuisko joku tietämään, mistä niitä voi saada lainaksi. Asialla on vähän kiire.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellon kirjastosta löytyy yksi desibelimittari, sitä ei voi varata vaan on haettava paikanpäältä. Laina-aika on viikko.

Lainattavia esineitä voi hakea Helmetistä, kirjoita haluamasi esine hakukenttään ja katso tärppääkö (ihan kaikkea ei kirjastoista vielä lainata).