Kun aikaisemmin Jokeri-arvonnoissa oli käytössä sellainen laite, missä oli sellaiset numerokiekot, niin minusta näytti aina siltä, että kiekot pyörivät joka…

Kysytty

Kun aikaisemmin Jokeri-arvonnoissa oli käytössä sellainen laite, missä oli sellaiset numerokiekot, niin minusta näytti aina siltä, että kiekot pyörivät joka kerta yhtä kauan. Alussa oli siis rivissä seitsemän nollaa, ja ne alkoivat pyöriä yhtä aikaa, ja ensimmäisenä vasemmalla ollut kiekko pysähtyi ensimmäisenä ja ensimmäisenä oikealla ollut viimeisenä. Eli miten siinä sitten pystyi käymään niin, että tuli mitä erilaisempia numeroyhdistelmiä, jos kiekot pyörivät yhtä kauan ja alussa oli aina seitsemän nollaa, vai eivätkö ne sitten pyörineet? Ja ilmeisesti mikä tahansa numeroyhdistelmä olisi ollut siinä mahdollinen?

Vastaus

Vastattu

Tätä kannattanee kysyä Veikkauksen asiakaspalvelusta. Alla linkki sivulle:

https://www.veikkaus.fi/fi/asiakaspalvelu