Kukahan on mahtanut säveltää "Tuulien laulu" -nimisen kappaleen`?

Kysytty

Kukahan on mahtanut säveltää "Tuulien laulu" -nimisen kappaleen`?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei tämännimistä laulua tunnu löytyvän mistään. Viola-tietokanta ei sellaista tunne, ei myöskään Fono.fi-tietokanta. Vuonna 1992 on julkaistu tämänniminen runokirja (Saima Harmaja, Uuno Kailas, Eino Leino) ja oletettavasti jollakulla näistä runoilijoista on tämän niminen teksti.

Jos tämän laulun esittäjä on tiedossa, on mahdollista jatkaa etsintää sitä kautta. Pelkän nimen perusteella näyttää kuitenkin siltä, ettei tällä nimellä ole ainakaan tehty levytystä tai nuottia.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tuulien laulu, säv. Seppo Niemi , Jyväskylä
Sanat Anna Louhivuori, Jyväskylä
Tehty 1970-luvun lipulla tai 1980-luvun alussa. Erittäin kaunis, olen kuullut säveltäjän esittämänä useamman kerran.