Kuka on suunnittelut Kajaanin kaupunginkirjaston ja milloin kirjasto valmistui? Kiitos!

Kysytty

Kuka on suunnittelut Kajaanin kaupunginkirjaston ja milloin kirjasto valmistui? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot löytyvät Kajaanin kaupunginkirjaston kotisivulta.

Pääkirjaston on suunnitellut Arkkitehtuuritoimisto Seppo Valjus Ky ja sisustuksen ja erikoiskalusteet Sisustussuunnittelu ja teollinen muotoilu Sistem Oy (Riitta Kukkasniemi). Rakennus valmistui vuonna 1985.