Otsikko
Kuka oli vuoden 2021 kuntavaaleissa koko suomen nuorin valtuustoon valittu ehdokas?

Kysytty

Kuka oli vuoden 2021 kuntavaaleissa koko suomen nuorin valtuustoon valittu ehdokas?

Vastaus

Vastattu

Suomen nuorisoalan kattojärjestö Allianssin sivuilta löytyvän tiedon mukaan nuorin valittu valtuutettu on Vesilahden Michaela Jokiniemi.