Kuka kirjoittanut ? Äidin huolia näin virkkoi pieni Liisi on lasta mulla viisi ja niist on paljon vaivaa saa ppaikata ja pestä ei niillä vaatteet kestä ne…

Kysytty

kuka kirjoittanut ?
Äidin huolia
näin virkkoi pieni Liisi
on lasta mulla viisi ja niist on paljon vaivaa saa ppaikata ja pestä ei niillä vaatteet kestä ne repii koltun paidan vaan minkäs sille taidan ne reikiin saavat sukat voi meitä äiti rukat
onko se tässä kokonaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Immi Hellénin Äidin huolia -runoa löytyy ainakin Aukusti Salon Uudesta aapisesta (Otava), josta julkaistiin 16 painosta vuosina 1919-55.

http://www.kirjastot.fi/fi-fi/tietopalvelu/kysymys.aspx?ID=6da89afe-0e1…