Kuinka usein näppäimistöjä puhdistetaan? Näihin jää sormet kiinni.

Kysytty

Kuinka usein näppäimistöjä puhdistetaan? Näihin jää sormet kiinni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden pääkirjaston aikuisten osaston varattavien asiakastietokoneiden näppäimistöt puhdistetaan 1-2 kertaa kuukaudessa. Jos koneissa on jotain vikaa/huoltotarvetta, kannattaa asiasta kertoa henkilökunnalle, jotta tiedämme, minkä osaston tietokoneella ongelmia on ilmennyt.