Kuinka saan tosi ison orgasmin olen 28v mies

Kysytty

kuinka saan tosi ison orgasmin olen 28v mies

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löytyisiköhän jostakin näistä teoksista vinkkejä:

Seksi : harrastajan opas : tärkeimmät tiedot, tekniikat ja apuvälineet toimintojen optimoimiseksi / Felicia Zopol ; kuvitus: Paul Kepple ja Scotty Reifsnyder ; suomentanut Virpi Vainikainen

Seksi-iloa : ideoita nautinnolliseen rakasteluun / Sally Bishop ; suomentanut Ritva Lassila ; [photography: Alastair Hughes .. et al.]

Suurenmoinen seksi : opas intohimoon ja nautintoon / Linda Sonntag ; suomentanut Taija Mård ; [erikoisvalokuvat: Colin Gotts] ; [kuvatoimitus: Christine Junemann ja Rosie Garai]