Kuinka paljon vetyä ja happea voidaan tuottaa litrasta makeaa vettä ja kuinka paljon se vaatii sähköenergiaa?

Kysytty

Kuinka paljon vetyä ja happea voidaan tuottaa litrasta makeaa vettä ja kuinka paljon se vaatii sähköenergiaa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kysymykseen ei löytynyt vastausta.

Jyväskylän yliopiston matemaattis-luonnontieteellisellä tiedekunnalla on palvelu, jossa voi esittää kaikenlaisia luontoa ja tiedettä koskevia kysymyksiä asiantuntijoille.
https://www.jyu.fi/science/fi/yhteistyo/asiantuntija/kysy_tieteesta