Otsikko
Kuinka paljon väritulostimen käyttö maksaa? Haluaisin tulostaa väritulosteita A3-kokoisena.

Kysytty

Kuinka paljon väritulostimen käyttö maksaa? Haluaisin tulostaa väritulosteita A3-kokoisena.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun pääkirjaston Uutistorilla ja Turun kaupunginkirjaston lähikirjastoissa voi tulostaa tietokoneilta suoraan monitoimilaitteille. Laitteilla voi myös skannata ja kopioida asiakirjoja. Monitoimilaitteille tunnistaudutaan omalla kirjastokortilla.

Tulosteiden ja kopioiden hinnat/sivu:

  •  A4, mustavalkoinen 0,20 € (sis. alv 24 %)
  •  A3, mustavalkoinen 0,40 € (sis. alv 24 %)
  •  A4, värillinen 0,80 € (sis. alv 24 %)
  •  A3, värillinen 1,00 € (sis. alv 24 %)
  •  skannaus muistitikulle tai sähköpostiin 0,00 €.

Tulosteet voi maksaa pankkikortilla tai käteisellä.

Tietokoneiden vieressä on ohjeet tulostamiseen. Ohjeet löytyvät myös täältä: https://www.turku.fi/sites/default/files/atoms/files/tulostuksen_a3_ohje.pdf

Jos sinulla ei ole kirjastokorttia, voit hankkia sen kirjastosta tai pyytää henkilökunnalta lainaksi vierailijakorttia tulostusta varten. Kirjastokortin hankkimista varten tarvitset mukaan kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

Lähikirjastoissa tulostaminen onnistuu omatoimiaikoinakin, kunhan kirjastokortti on ensin rekisteröity tulostusjärjestelmään monitoimilaiteella ja kirjastokortilla on tarpeeksi tulostussaldoa.