Kuinka paljon maapallolla on ollut ihmisiä yhteensä kautta aikain?

Kysytty

Kuinka paljon maapallolla on ollut ihmisiä yhteensä kautta aikain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvio siitä, kuinka paljon ihmisiä on elänyt maapallolla kautta aikain, on 106 biljoonaa. Vastaus siihen, miten tähän lukumäärään on päädytty, löytyy sivulta http://www.prb.org/Template.cfm?Section=PRB&template=/Content/ContentGr…

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Muut lähteet sanovat, että luku on hieman yli 100 miljardia eikä biljoonaa. Tulisikohan tuo biljoona siitä, että amerikanenglannissa biljon tarkoittaa meidän miljardiamme.