Kuinka ihmiset maksaa laskuja kirjastossa ,kun Nordealta loppuu tunnusluvut käytöstä ,onko kirjaston koneella nordea sovellutus,

Kysytty

Kuinka ihmiset maksaa laskuja kirjastossa ,kun Nordealta loppuu tunnusluvut käytöstä ,onko kirjaston koneella nordea sovellutus,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nordean tunnuslukusovellus on henkilökohtainen, joten kirjaston koneelle sitä ei voi ladata. Jos haluat käyttää Nordean pankkipalveluita kirjaston koneella, sinulla pitää olla Nordean tunnuslukulaite. Laitteen voi tilata Nordeasta: https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelu….