Koskahan ilmestyy Nora Robertsin kolmas teos Boonsboron sarjasta?

Kysytty

Koskahan ilmestyy Nora Robertsin kolmas teos Boonsboron sarjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kolmas osa The Perfect Hope on ilmestynyt vuonna 2012. Sarjaa Suomessa kustantavalta Gummerukselta kerrotaan, että käännös on luvassa alkuvuodesta 2014.

40 ääntä

Kommentit

Onko tähän aikatauluun tullut tarkennusta..?

Kirjakaupasta kerrottiin, että Ystävänpäivän aikaan eli sehän on 14.2.