Otsikko
Koska Suomessa on ollut kauppaketju nimeltä Löytömarket? Löysin sattumalta luontoon jätettyä vanhaa tavaraa, joiden seassa oli tämän niminen muovikassi.

Kysytty

Koska Suomessa on ollut kauppaketju nimeltä Löytömarket? Löysin sattumalta luontoon jätettyä vanhaa tavaraa, joiden seassa oli tämän niminen muovikassi.

Vastaus

Vastattu

Löysin yhden LöytöMarket Oy:n joka on ollut kaupparekisterissä 4.4.1990-14.12.2003. Yhtiötä ei ole enää olemassa.