Koska mustan tikarin veljeskunnan 15.osa (the chosen)suomennetaan?

Kysytty

Koska mustan tikarin veljeskunnan 15.osa (the chosen)suomennetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mustan tikarin veljeskunta -sarjaa on julkaissut suomeksi Viisas elämä -kustantamo. Kysyin sieltä, ilmestyykö 15. osa suomeksi. Sain vastauksen, että kustantamo painottaa nykyään julkaisuohjelmassaan hyvinvointikirjallisuutta, joten kyseistä kirjasarjaa ei enää suomenneta.

9 ääntä

Kommentit

Moikka! Voisikohan jostaib löytää kustantamon, joka suomentaisi kirjasarjan? Ikävää, että hyvä sarja lopetettiin, sen lisäksi vielä alasarjat kuten viskin ruhtinaat ja mustan tikarin perilliset...