Koska ilmestyy suomeksi Paolinin 4. kirja eli viimeinen osa Eragonista

Kysytty

Koska ilmestyy suomeksi Paolinin 4. kirja eli viimeinen osa Eragonista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Sarjan neljäs osa Inheritance ilmestyy englanniksi 7.11.2011. Suomennoksen ilmestymisestä ei ole kustantaja Tammen sivuilla vielä mitään tietoa. Suomentamiseen menee aika paljon aikaa. Aika usein kirja ilmestyy suomeksi vasta 1-2 vuotta alkuperäisteoksen ilmestymisen jälkeen. Toivotaan että neljäs osa saadaan suomeksi ensi vuonna.