Koska elokuvat Talo jalavan varjossa ja Varjojen maat tulevat lainattaviksi Helmetin kokoelmissa?

Kysytty

Koska elokuvat Talo jalavan varjossa ja Varjojen maat tulevat lainattaviksi Helmetin kokoelmissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näitä elokuvia ei ole HelMet-kirjastoissa saatavina, mutta voit tehdä hankintaehdotuksen menemällä HelMet-etusivulle (www.helmet.fi) ja valitsemalla sieltä hankintaehdotuksen Info-otsikon alta.