Otsikko
Kirjastonhoitajat taas kerran Halusin tiedustella mistä johtuu että USAssa olevat pelastajia eli entiset palomiehet käyttävät kuulokkeita kun ovat matkalla…

Kysytty

Hei kirjastonhoitajat taas kerran

Halusin tiedustella mistä johtuu että USAssa olevat pelastajia eli entiset palomiehet käyttävät kuulokkeita kun ovat matkalla onnettomuus paikalle. Tämmönen erikoinen kysymys tuli mieleen kun olen katsellut 9 1 1 sarjaa star TV kanavalta. Jälkeen kerran välittää teille iso kiitosta sillä yritätte vastata sähköpostilla näihin kysymyksiini. Tahdon toivottaa hyvää syksyä jatkoa ☀️☀️????

Vastaus

Vastattu

Laadukkaat kuulokkeet, jotka lisäksi sulkevat ulkopuoliset äänet pois, auttavat kriittisissä tilanteissa pitämään sekä yhteydet hälytyskeskukseen että muun kommunikaation  mahdollisimman selkeänä ja häiriöttömänä – oli kyse sitten operaation koordinoinnista, ohjeista, käskyistä tai pelkistä tilannetiedotteista.

Firefighter Headsets and Communication Systems - Firecom