Ruotsin WWF julkaisi vegoguiden. Onko samalla idealla tehtyä listaa saatavana suomeksi?

Kysytty

Ruotsin WWF julkaisi vegoguiden. Onko samalla idealla tehtyä listaa saatavana suomeksi?

Vastaus

Vastattu

Samantyylistä listaa ei ainakaan vielä ole saatavilla suomeksi. Kannattaa laittaa palautetta WWF:lle, jos et ole sitä jo tehnyt.

1 ääntä

Kommentit

Eivät vastaa kysymyksiin