Kirjailija Irja Kilpeläinen kertoo kirjassaan "täällä on kotini" isovanhempiensa tarinan. En löydä sillä nimellä kirjaa?

Kysytty

Kirjailija Irja Kilpeläinen kertoo kirjassaan "täällä on kotini" isovanhempiensa tarinan. En löydä sillä nimellä kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne kirja löytyi Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmista ja on tulossa Lammille nimellänne varattuna. Saatte saapumisilmoituksen tekstiviestinä, kun kirja on noudettavissa.