Kirja sarja joka kertoo muinaisista ehkä eskimoista, tytär jolle isä ei anna nimeä tytär taitava vesistöjä, 2 veljestä rakastuu tyttöön, tyttö saa kaksospojat…

Kysytty

Kirja sarja joka kertoo muinaisista ehkä eskimoista, tytär jolle isä ei anna nimeä tytär taitava vesistöjä, 2 veljestä rakastuu tyttöön, tyttö saa kaksospojat yhden kummallekin veljelle
Mikä olisi romaanisarjan nimi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsiskelin kirjasarjaa eskimoista Kirjasammosta ja muista palveluista enkä löytänyt muita kuin Jörn Rielin sarjan, Hupaisa juttu koristaa kasvot (1971), Meidän herramme ketunloukku (1974) ja Ensitapauksen juhla (1975), https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/kertomuksia%20isieni%20talosta. En saanut sitä käsiini enkä löytänyt kuvauksista tuollaista sisältöä kuin mainitsemassasi. Muita romaaneja eskimo- ja inuittiympäristöstä, https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/obj%3Akoko%253Ap72302

Saimme lukijaltamme ehdotuksen, että kyse on Sue Harrisonin romaanisarjasta Ensimmäiset ihmiset. Sarjaan kuuluvat teokset: 1.Äiti maa, isä taivas 2.Sisar Kuu 3.Veli Tuuli.

1 ääntä

Kommentit

Kyse on varmastikin Sue Harrisonin romaanisarjasta Ensimmäiset ihmiset. Sarjaan kuuluvat teokset: 1.Äiti maa, isä taivas 2.Sisar Kuu 3.Veli Tuuli. Sarja kertoo juurikin tämän tarinan ja paljon muuta. Sarjan osat löytyvät Helmet-haulla.

Mulla on toi sarja, loistava!