Otsikko
Kiitos vastauksesta! Haen Andrew Lloyd Webberin NUOTTEJA, sanoitukseltaan suomenkielisiä.

Kysytty

Kiitos vastauksesta!
Haen Andrew Lloyd Webberin NUOTTEJA, sanoitukseltaan
suomenkielisiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Plussa-aineistohaulla, jossa tekijänä on Webber ja rajoittimina suomen kieli ja nuottimateriaali, saadaan tulokseksi kolme suomenkielistä nuottikokoelmaa, mutta ainakin luettelointitietojen perusteella niissäkin Webberin laulut näyttäisivät olevan alkukielisiä. Saattaa siis olla, että joudut itse kuuntelemaan ja kirjoittamaan muistiin sanat joiltakin suomenkielisiltä äänitteiltä (niitähän kyllä löytyy) ja yhdistämään ne nuotteihin.