Kenenkähän Itäeurooppalaisen kirjailijan kirjoittama on novelli "Barrikadi"? Se ilmestyi kokoelmassa vuosia sitten. Oli esillä aikanaan.

Kysytty

Kenenkähän Itäeurooppalaisen kirjailijan kirjoittama on novelli "Barrikadi"? Se ilmestyi kokoelmassa vuosia sitten. Oli esillä aikanaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olemme etsineet lukuisista tietokannoista ja laitoimme kysymyksenne valtakunnalliselle Tieto-listallekin, johon kuuluu vastaajia ympäri Suomea, mutta kukaan ei tiennyt tätä. Erästä bulgarialaista Pavel Vezinovia ehdotettiin, mutta hän on kirjoittanut teoksen 'Raja', alkukielellä Barierata, joka suomennettiin vuonna 1983.