Kenen ylläpitämä on sivusto (Googlen haku) "ilmainennyt.com internetin ilmaiset". Miten saa esim. sähköposti yhteyden sivuston toimitukseen (suomen kieli)

Kysytty

Kenen ylläpitämä on sivusto (Googlen haku) "ilmainennyt.com internetin ilmaiset". Miten saa esim. sähköposti yhteyden sivuston toimitukseen (suomen kieli)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän palvelun ylläpitäjä ei selvästikään halua kertoa itsestään yhtään mitään. Sivustolla ei ole näkyvissä eikä HTML-koodiin piilotettuna mitään vihjettä siitä, kuka sivuston takana on. Yhteystietojen täydellinen puuttuminen viittaa siihen, ettei ylläpitäjä ehkä pidä sivustoaan täysin laillisena. Ylläpitäjä on myös sulkenut kommentointimahdollisuuden eli ei halua sivuille keskustelua palvelun toiminnasta. Etusivun alareunassa näkyvät "Kerro Kavereille!" napit on tarkoitettu vain siihen, että käyttäjä levittäisi sanaa palvelusta. Niiden kautta ei saa ylläpitäjään yhteyttä.

Äkkikatsomalla sivuston ohjeet ja vinkit ovat pääosin ihan järkeviä. Mitään omaa tuotantoahan sivustolla ei näytä olevan, se vain vinkkaa netistä löytyviin ilmaispalveluihin. Sivusto ei näytä virusten levittämiskeskukselta, todennäköisesti se on vain jonkun vapaa-ajan harratuksena tekemä sivusto.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Itse sivustolta ei tosiaan mitään yhteystietoja löytynyt, kuten Heikki jo ylempänä totesi.

Domain-nimeä tarkemmin tutkiessa tuli kuitenkin vastaan seuraavanlaista infoa sivuston todennäköisesti ylläpitäjästä: http://whois.domaintools.com/ilmainennyt.com

Toivottavasti tästä on apua :)