Kenen runo on Askelet. (Tie allani on täynnä askeleita). ja missä kirjassa tämä julkaisu

Kysytty

Kenen runo on Askelet. (Tie allani on täynnä askeleita). ja missä kirjassa tämä julkaisu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monilla runoilijoilla on Askeleet-niminen runo. Hakemasi runo ei vaikuta olevan Juhani Heinolan runo kirjassa Jumalan varpaanjäljet (1986), eikä Jarno Pennasen runo kirjassa Rivit : kootut runot (1966). Myöskään Eeva-Liisa Mannerin runo Askelet kuiskaavat portaissa ei ole etsimäsi. Vastausta kysymykseesi ei siis valitettavasti ole vielä löytynyt.