Kenen runo.Isoäitini kirjoitti tämän runon kiiltokuvakirjaani v. 1955. Minua kiinnostaa, mistä runo on peräisin. "Syksyn lapsi se yksin kulkee ja on niin tumma…

Kysytty

Kenen runo.Isoäitini kirjoitti tämän runon kiiltokuvakirjaani v. 1955. Minua kiinnostaa, mistä runo on peräisin. "Syksyn lapsi se yksin kulkee ja on niin tumma ja toivoton. Synkkiä mietteitä syömmeensä sulkee. Haaveensa syksyn haaveita on. Säälien kohtele syksyn lasta. Sääli pilkasta kuolettavasta."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runoa ei ole tunnistettu. Tuntisiko joku lukijoista sen?