Otsikko
Kenen runo .... auto syöksyi mutkan takaa, vauhti tietä nuoli ratissa kun istui juoppu, melkein mielipuoli - jotenkin näinhän se runo meni Toinen runo, jonka…

Kysytty

Kenen runo
.... auto syöksyi mutkan takaa, vauhti tietä nuoli
ratissa kun istui juoppu, melkein mielipuoli
- jotenkin näinhän se runo meni
Toinen runo, jonka haluaisin tietää, kertoi sairaasta lapsesta
eli: ... pojat juoksivat notkein säärin yli pallokentän sen
ja suuren lehmuksen alla seisoi eräs raajarikkoinen....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Ensimmäsitä runoa en löydä mistään, laitoin kysymyksen myös kirjastonhoitajien tieto-listalle; ei ole tullut vastausta.
Muistan vain lastenlorun (auto ajoi kilparataa, mittari näytti... http://papunet.net/kuva/lorut/vauhtilorut/auto_ajoi_kilparataa )

Jälkimmäinen runo on Uuno Kailaan Pallokentällä, se löytyy ainakin kirjasta Tämän runon haluaisin kuulla. T 1978