Etsin suomalaista, kuuluisaa runoa, jossa henkilö on syrjässä, pallokentän laidassa. Kenen tämä runo on?

Kysytty

Etsin suomalaista, kuuluisaa runoa, jossa henkilö on syrjässä, pallokentän laidassa. Kenen tämä runo on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon kirjoittaja on Uuno Kailas; runon nimi on Pallokentällä. Se on painettuna esim. teoksessa Tämän runon haluaisin kuulla (1978); myös: Kootut runot / Uuno Kailas (1977).