Kenen on runo? Jossain viimeisen vuoren takana, viimeisen laakson reunalla vaikenee kaiku. Syntyy hiljaisuus, läpikuultava riemu ääntä ja kaikua vahvempi…

Kysytty

Kenen on runo? Jossain viimeisen vuoren takana, viimeisen laakson reunalla vaikenee kaiku. Syntyy hiljaisuus,
läpikuultava riemu
ääntä ja kaikua vahvempi
särötön – ehjä.

Kiitos jos saan vastauksen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Maaria Leinosen Jossain kokoelmasta Päivä kaunistuu illan runoksi (Kirjapaja, 1994). Tämän lisäksi runon voi löytää esimerkiksi Leinosen koottujen runojen toisesta osasta Matka on laulu ja valikoimasta Surun sisar on lohdutus.