Kenen kirjoittamassa runossa on vanhemman sanat: lähde matkaan, lapseni? Sopii esim. rippipuheeseen.

Kysytty

Kenen kirjoittamassa runossa on vanhemman sanat: lähde matkaan, lapseni? Sopii esim. rippipuheeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Se on Martta Luostarisen runo KONFIRMAATIO
"Mene lapseni, astu elämääsi" olivat oikeat sanat.
(Tähän kysymykseen asiakas löysi itse vastauksen ennen meitä, tallennamme tiedon tänne muidenkin etsijöiden hyödyksi.)