Otsikko
Kävin juuri hakemassa kirjastokortin, mutta en pääse sisään?

Kysytty

Kävin juuri hakemassa kirjastokortin, mutta en pääse sisään. Kokeilin ”unohditko pin-koodin” niin ilmoittaa, että väärät tiedot tms. Onko tuolla joku viive, milloin kortti tulee voimaan?

Vastaus

Vastattu

Ota yhteyttä siihen kirjastoon, jossa kortti tehtiin. Jokin osa kortin tiedoista on jäänyt tallentumatta. Kortin pitäisi olla voimassa heti, kun fyysinen kortti on ojennettu Sinulle.