Kävin eilen Haanojan kirjaston satutuntia kyselemässä lapsenlapseni kanssa. Kouvolansanomien tapahtumakalenterin mukaisesti. Ei ollut. Vähän epävarma kuva jäi…

Kysytty

Kävin eilen Haanojan kirjaston satutuntia kyselemässä lapsenlapseni kanssa. Kouvolansanomien tapahtumakalenterin mukaisesti. Ei ollut. Vähän epävarma kuva jäi asiasta. Poistakaa ihmeessä tapahtuma kalenterista, jos sitä ei ole. Some aikana myös näitä kanavia voisi käyttää tai ainakin lappu oveen. Peruttu. Jäi paha mieli. Miksi tiedotus on epäselvää?

Vastaus

Vastattu

Olemme pahoillamme tapahtuneesta. Koronatilanteen huononemisen vuoksi olemme joutuneet peruttamaan yleisötilaisuuksia. Valitettavasti Kouvolan Sanomat eivät olleet poistaneet satutuntia tapahtumakalenterista. Varmaa tietoa kirjaston tapahtumista saa kirjastojen verkkosivujen kautta. Osoite on kyyti.finna.fi. Kevään osalta emme vielä uskalla luvata tapahtumien järjestämisestä mitään.