Otsikko
Katsoin, että kirjastosta löytyisi oman armeija-aikani RUK-kurssikirja: Huurremiekka 165. Voisiko tätä kaukolainata? Vapaa-ajan asuntoni on Pyhtäällä mutta en…

Kysytty

Hei. Katsoin, että kirjastosta löytyisi oman armeija-aikani RUK-kurssikirja: Huurremiekka 165. Voisiko tätä kaukolainata? Vapaa-ajan asuntoni on Pyhtäällä mutta en oikein koskaan ole siellä kirjastojen aukioloaikana.

Vastaus

Vastattu

Kaukolainaus palvelee kaikkialla Suomessa, mutta se hoidetaan aina kirjastojen välillä. Suoraan asiakkaalle meneviä kaukolainoja ei anneta. Eli jotta saat HelMet-kokoelmasta kaukolainan Pyhtäälle, täytyy siellä Pyhtään kirjastossa ehtiä käymään. Kirja löytyy useammastakin kokoelmasta, eli sen kyllä saa.

Heikki Poroila